Jakie są formy dostawy?
Zamówienia możemy wysłać zarówno z przedpłatą (kurier DPD i paczkomat In-Post) jak i za pobraniem (kurier DPD)
Jakie są formy płatności za zamówienie?
Za zamówienie możecie zapłacić przelewem tradycyjnym, płatnościami internetowymi lub za pobraniem (płatność przy odbiorze). Ale aktualnie rozważamy również węgiel i złoto ;)
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Niestety obecnie nie ma możliwości odbioru osobistego, ale wirtualnie też chętnie Wam piątki przybijemy!
Czy wysyłacie do UK?
Niestety ze względu na to iż UK nie należy obecnie do krajów Unii Europejskiej, wysyłek do tego kraju nie realizujemy. Ale każdy zna kogoś, kto zna kogoś kto jeździ do Anglii :P Także nie jest to opcja niemożliwa :)
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście. Przy składaniu zamówienia w uwagach zamieszczasz dane do faktury i kilka słów uwielbienia dla nas!
Czy jest możliwość zakupu samego paska?
Niestety. Ale możesz skorzystać z naszej oferty pasek + torebka gratis ;)
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej, drogą mailową lub poprzez nasze media społecznościowe. Przez telefon niestety nie można wysyłać serduszek z zachwytu także no nie, nie można ;)
Jak anulować zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo z prośbą o anulowanie zamówienia. Jeżeli natomiast zamówienie jest już w dostawie lub zostało dostarczone, wtedy do 14 dni możesz do nas zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. Towar musi być nowy, bez śladów użytkowania, z kompletem metek oraz dokumentem zakupu.
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało przekazane do wysyłki, w każdej chwili możesz zmienić zamówienie, ale w sumie po co :P Przecież każdy wie, że pierwszy wybór jest najlepszy :)
Ile wynosi gwarancja?
Gwarancja na zakupione modele wynosi 12 miesięcy.
Ile wynosi czas oczekiwania na zamówienie?
Zamówienie wysyłamy zawsze do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania się płatności na koncie. W przypadku wysyłki za pobraniem do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Czy kody rabatowe działają również na produkty przecenione?
Nie.Wszelkie rabaty naliczane są wyłącznie od cen regularnych i nie łączą się ze sobą.
Czy można zamówić produkt, który jest aktualnie niedostępny?
Czasami istnieje taka możliwość. W sytuacji, w której produkt widnieje na stronie, ale pojawia się informacja, że jest aktualnie niedostępny, skontaktuj się z nami bezpośrednio drogą mailową. Sprawdzimy ewentualną dostępność i zarezerwujemy wybrany model do przyszłej dostawy, w której ma się ponownie pojawić.
Czy muszę rejestrować się w sklepie aby złożyć zamówienie?
Nie musisz :) Aczkolwiek zachęcamy do założenia konta, gdyż osobom zarejestrowanym przysługują dodatkowe rabaty i wiele promocji :)
Czy istnieje możliwość naprawy uszkodzonej torebki?
Istnieje taka możliwość. W przypadku gdy przedmiot uległ uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od nas, wyślij do nas zdjęcie i opis uszkodzenia z prośba o wycenę naprawy. Po zapoznaniu się z wiadomością, ocenimy czy jest to możliwe i jaki byłby koszt. Po akceptacji ceny, wysyłasz do nas torebkę i resztą zajmujemy się już my :)
Czy można wymienić zakupiony towar?
Niestety nie ma możliwości wymiany.W takiej sytuacji należy towar zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania i złożyć kolejne, nowe zamówienie.
Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu lub reklamacji?
Koszt wysyłki w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji Kupujący również wysyła do nas reklamowany towar na swój koszt. W momencie, kiedy reklamacja zostanie uznana na korzyść Klienta, koszt wysyłki zwrotnej zostanie mu zwrócony, lecz w wysokości nie większej niż najtańsza forma dostawy dostępna w sklepie egobags.pl
W jakich godzinach można kontaktować się z BOK?
Biuro działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, natomiast zawsze możesz napisać do nas na naszych mediach społecznościowych :) Tam jesteśmy dostępni w nienormowanych godzinach ;)
Co zrobić w przypadku problemów ze złożeniem zamówienia poprzez stronę?
Jeżeli na etapie składania zamówienia pojawiają się jakieś problemy czy to z płatnością czy też ze złożeniem zamówienia poprzez formularz, niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub drogą mailową. W takiej sytuacji zamówienie zostanie sfinalizowane drogą mailową.