Wymiana

Nie ma możliwości wymiany towaru w Sklepie Internetowym egobags.pl

Aby wymienić towar należy zwrócić zakupiony towar (odstąpienie od umowy) oraz złożyć nowe zamówienie.

Zwrot

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym wskazana przez Państwa osoba trzecia (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie rzeczy.

  1. Klienci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji winni:
    • wypełnić formularz zwrotu dołączony do zakupionej rzeczy lub pobrać go z następującego linku...
    • dokładnie spakować rzecz w stanie nienaruszonym i zawierającą komplet metek, paragon/dowód zakupu oraz wypłenić formularz zwrotu
    • odesłać na adres Ego, ul. Surzyckiego 6b, 30-721 Kraków

    UWAGA! W przypadku zwrotu, koszt wysyłki ponosi Kupujący! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem czy też do paczkomatu In-Post.

  2. Klienci, którzy dokonali zakupu po zalogowaniu:
    • Zalogować się na Konto Klienta na stronie ............
    • W historii zakupów wybrać numer zamówienia
    • W szczegółach zamówienia wybrać „formularz zwrotu/reklamacji online”

Wygenerowany formularz w formacie PDF jest wysyłany na adres skrzynki mailowej klienta. Towar prosimy odesłać na adres:
Dział Zwrotów Sklepu Internetowego EGO
ul. Surzyckiego 6b
30-721 Kraków

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności wyłącznie za zakupiony towar (koszty przesyłek nie są zwracane).

Płatność zwrotna realizowana jest niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zwracany towar do nas dotarł.

UWAGA! W przypadku zwrotu, koszt wysyłki zwrotnej ponosi Klient! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem czy też do paczkomatu In-Post.

W razie problemów z dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając email: reklamacje@egobags.pl